Städar i gömmorna efter pappa och hitta stora mängder skruv/bult m8-m20. Kommer aldrig att använda detta. Finns även lådor med spik. Vad gör man med det? Lönar det sig att köra till skroten eller bara dumpa metallåtervinningen?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sätt ut en annons på Blocket, vill du inte göra detta så skänk till nåt loppis. Skruv är mer gångbart än gamla kläder och udda porslin.
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 634 inlägg
Om du inte orkar sälja grejerna, kör till exempelvis återvinningscentral, men ställ lådorna bredvid containern. Kommer inte vara så mycket som en skruv kvar när dagen är slut!
Bra tips som fungerar. Jag fyndade en låda 3 tum spik bredvid metallcontainern på återvinningscentralen i höstas.SågspånPappspikEternit skrev:
Både byggnadsvårdare, möbelrenoverare och träbåtsfolk vill ha spårskruv.B bhus2021 skrev:
Det händer att jag använder spårskruv även till nya grejor när jag är ute efter ett visst utseende.
Att rensa bort gammal färg ur en torx är avsevärt mycket mer tidsödande är en spårskruv.
Det går att sälja!
Produkter som diskuteras: "byggnadsvårdare"
Byggnadsvårdarens bibliotek
Fem böcker om byggnadsvård
999 kr inkl moms
1 066 kr
Läs mer




