Karlia
Jag är lite långsammare. Halv sats då det inte fanns så mycket rabarber kvar. 2 små basket of fire chili i, det är den enda som har mognat här. Glasburk med hemgjord rabarberchutney innehållande basket of fire chili.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jag picklar min chili, blir magiskt gott!
 
Den tråden är ju som gjord för @Snigla , var håller hon hus?
 
Joråsåatteh... Det blir en skaplig skörd detta år. Plantan är en vanlig Spansk peppar som jag köpte för 4 år sen på lokala ICA-butiken i byn. Klipper ner den varje senhöst. Byter jord om våren.
 
  • Välmående spansk pepparplanta i kruka med gröna blad, vit blommor och unga pepparfrukter.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.