Mikael_L
gubblurven skrev:
Vuxna människor som behöver hjälp med gamla tidningar. Otroligt... Köp lite tapetklister och hönsnät och bygg en kopia av saturnus 3:e måne...
:D d^_^b

Själv löser jag det med avsaknad av tidningsabonnemang och "Ingen reklam, TACK" -skylt på lådan. Det går ju att göra livet enklare för sig, så varför inte ... :)
 
Mikael_L
Aha.
Jag får byta skylt då ...

"Mycket reklam, TACK!"


:) :)
 
Avemo skrev:
[länk]
Oj . Inget skall slängas ...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.