D doodii #1 Medlem · 1 inlägg 4 feb 09:45 doodii Medlem 1 inlägg 4 feb 09:45 #1 Hej, jag kan 0 om sånt här så shamea inte😬 Upptäckte detta på radiatorn i sovrummet, har ej läckt ngt på golvet men precis vid ventilen(?). Vad är nödvändigt att göra här? Nån som vet om det är vi eller BRF som ska fixa? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #läcker #radiator #rost #vad-göra
Hej, jag kan 0 om sånt här så shamea inte😬 Upptäckte detta på radiatorn i sovrummet, har ej läckt ngt på golvet men precis vid ventilen(?). Vad är nödvändigt att göra här? Nån som vet om det är vi eller BRF som ska fixa?
Demmpa #2 Husägare · Kalmar · 24 799 inlägg 4 feb 10:08 Demmpa Husägare Kalmar 24 799 inlägg 4 feb 10:08 #2 Det normala är att BRF föreningen har underhållsansvaret för hela värmesystemet förutom ommålning. Men det gäller att läsa stadgarna där framgår det om något annat gäller. Så jag hade felanmält till föreningen.
Det normala är att BRF föreningen har underhållsansvaret för hela värmesystemet förutom ommålning. Men det gäller att läsa stadgarna där framgår det om något annat gäller. Så jag hade felanmält till föreningen.