Imorgon kommer en klottersanerare och tittar på rutan.
Jag har också talat med en annan (baserad i Skåne, men gör jobb i Stockholm ett antal gånger per år) som sa att han kunde fixa det om reporna inte var närmare kanten än ca 3 cm (han sa att konkurrenterna hade en gräns på 7, men att han klarar av att slipa närmare kanten). Han sa att jag kan testa med polermedel utan att riskera att förstöra mer, men gav en stark rekommendation mot att försöka slipa själv.