Har inte sett en enda möbel av pall som jag skulle bära in hos mig...:confused:
 
  • Gilla
FullForce
  • Laddar…
Stefan N skrev:
Har inte sett en enda möbel av pall som jag skulle bära in hos mig...:confused:
Vad synd, jag som hoppats att någon skulle komma och hämta mina pallar :p
 
Ett staket kan man göra. OBS det är inte färdigt på bilden, han har nu byggt på ett lager liggande också. Snyggt?

staket.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
ullberg
Det där var ju också en variant. staket är alltså inte bygglovspliktiga upp till 120 cm? Kanske inte riktigt i min smak, men det var ju uppfinningsrikt i alla fall...
 
hus_av_lastpallar.jpg
 
  • Gilla
oobum och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.