Hej.
Jag har googlat allt vad jag kan. Men lyckas inte hitta svaret på denna, troligen enkla, fråga. I en ganska gammal kyl/frys från BOSCH där modellnamnet är bortnött och instruktionsboken är borta finns denna knapp. (Mellan termostatvredet och lampan)
Vad gör den?
kan rött eller vitt läge påverka maskinens förmåga att komma ner i temperatur?
Jag har googlat allt vad jag kan. Men lyckas inte hitta svaret på denna, troligen enkla, fråga. I en ganska gammal kyl/frys från BOSCH där modellnamnet är bortnött och instruktionsboken är borta finns denna knapp. (Mellan termostatvredet och lampan)
Vad gör den?
ett av två tingO o.reilly skrev:Hej.
Vad gör den?
vinterläge dvs om du har den i ett kallt utrymme under 16C kan man aktivera denna funktion för att säkerställa frysfunktionen. (troligast)
infrysningsläge
Vad den gör för att säkerställa funktion i kyla är att tända lampan. Så testa att trycka på knappen och se om lampan slocknar när dörrbrytaren påverkas.
Klicka här för att svara