Rivit bort ett gammalt högskåp i mitt kök och fann denna kanal bakom skåpet. Gissar att det är någon form av ventilation som fortsatt behöver vara kvar men hur får jag till en schysst takanslutning till den när den är kvadratisk då? Förslag på vad kan göra?
Tack på förhand
Tack på förhand
Besserwisser
· östergötland
· 2 774 inlägg
Ser ut som asbestkanal.. Men en övergång fyrkantig till runt borde funka
Klicka här för att svara
