B BORNER #1 Medlem · STOCKHOLMS · 397 inlägg 26 apr 2022 12:58 BORNER Medlem STOCKHOLMS 397 inlägg 26 apr 2022 12:58 #1 Efter att rivit gjutformen till en stödmur av betong är det ju hål rakt igenom muren där formstagen satt. Vad fungerar bäst att proppa igen hålen med?
Efter att rivit gjutformen till en stödmur av betong är det ju hål rakt igenom muren där formstagen satt. Vad fungerar bäst att proppa igen hålen med?
B BSOD #2 Medlem · Västmanland · 5 262 inlägg 26 apr 2022 20:17 BSOD Medlem Västmanland 5 262 inlägg 26 apr 2022 20:17 #2 Finbetong eller ren cement, och bara spackla igen.
B BORNER #3 Medlem · STOCKHOLMS · 397 inlägg 27 apr 2022 06:05 BORNER Medlem STOCKHOLMS 397 inlägg 27 apr 2022 06:05 #3 B BSOD skrev: Finbetong eller ren cement, och bara spackla igen. Stort tack för svaret!