Under min gamla diskbänk finns denna att föra in i några spår som bakstycke/underdel "bakom" själva köksskåpet.. Den är 6mm tjock och verkar vara vitfolierad på ena sidan. En del saknas och denna är ju i det skick som visas på bilderna, så skulle vilja komplettera och ersätta. Vilken produkt ska jag leta efter?

• Vitfolierad panelbit med urklipp, liggande på trägolv, 6mm tjock, använd som bakstycke till köksskåp.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vitfolierad träbit, 6mm tjock, med skador, placerad på trägolv. Används som bakstycke under diskbänk, delvis trasig och saknas del.
    Skapa konto
  • Vitfolierad plywoodskiva på 6 mm för köksskåp, delvis skadad kant.
    Skapa konto
  • Vitfolierad träfiberskiva, 6 mm tjock, med spår för montering, visas i delvis skadat skick under köksskåp.
    Skapa konto
BirgitS
Det finns masonitskivor som är 6 mm tjocka och masonitskivor har ofta används för att bygga ihop skåp.

BirgitS BirgitS skrev:
Det finns masonitskivor som är 6 mm tjocka och masonitskivor har ofta används för att bygga ihop skåp.
Ja, kan mycket väl vara masonit, men den ser ut att ha varit målad från fabrik. Men kanske köper jag helt enkelt 6mm masonit och målar den själv.

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.