En grävskopa är helt ofarlig om den inte sitter monterad på en grävmaskin........ det är skillnad på grävskopa och grävmaskin,var bara tvungen att vara lite "messersmitt"
 
  • Gilla
Solskensbyggare
  • Laddar…
Nja helt ofarlig är den inte :)
Var en kille som ställde ifrån sig den på kanten av "diket" tyvärr gav den kanten vika vilket ledde till en fiber som mådde lite obra så se upp, Det kan komma en skopa smygande :D
 
Det har jag också hört
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.