Har ett ”lamputtag” som inte fungerar. När jag rycker i tåtarna så låter det som att det går direkt ner till det här uttaget.
När jag skruvad lös uttaget så får jag se något jag aldrig sett tidigare
Först trodde jag att förra ägaren gjort någon slags distans av trä. Nu insåg jag ju att det är en distans i plast 
som vanligt så är tåtarna i kortaste laget men jag förstår inte hur jag ska få lös distansen? Jag ser skruvarna men de sitter för långt ner för att komma åt med mejsel
Är det någon ”snäppfäste” för att först ta bort själva ramen eller hur fungerar det?
När jag skruvad lös uttaget så får jag se något jag aldrig sett tidigare
som vanligt så är tåtarna i kortaste laget men jag förstår inte hur jag ska få lös distansen? Jag ser skruvarna men de sitter för långt ner för att komma åt med mejsel
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Det där är en sockeldosa. De används när man har rör som kommer upp ur golvet invid väggen istället för inuti.
Det ser ut som att du har två snäppfästen kl 4 och 10 bredvid hålet, där skulle jag prova med en skruvmejsel. Du kommer behöva demontera uttaget för att få loss kåpan.
Det ser ut som att du har två snäppfästen kl 4 och 10 bredvid hålet, där skulle jag prova med en skruvmejsel. Du kommer behöva demontera uttaget för att få loss kåpan.
Jag fullkomligt älskar då ”Den Lilla Elektrikern” varit framme
varför klipper man kardelerna nere vid uttaget som har gett ström
Är det inte bättre att dra ur lampan om man vill släcka
Insåg förra ägaren att han inte nog lång kabel också 
varför klipper man kardelerna nere vid uttaget som har gett ström
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto