130 951 läst ·
1 416 svar
131k läst
1,4k svar
Vad dricker du idag?
Varken Nynäshamns Ångbryggeri eller Stigbergets har kommit med något jättedåligt så bara att gratulera. (Skulle gärna haft en Lilla Hawaii att njuta av ikväll).K Kane skrev:
Årets första utekaffe på trappen. Paus i däckbytandet.
Kaffe smakar definitivt bättre när man jobbar fysiskt än sitter vid datorn och trycker på knappar. Och det förstärks bara av solsken, frisk luft och fågelkvitter.
Kaffe smakar definitivt bättre när man jobbar fysiskt än sitter vid datorn och trycker på knappar. Och det förstärks bara av solsken, frisk luft och fågelkvitter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Västernorrland
· 2 102 inlägg
Jag har ett alkoholproblem…eller mer ett groggvirke-problem som jag inte förstår, kanske missat nått: vad har hänt med Tonic Zero? Ser bara 1,5L Schweppes men alla andra storlekar och finmärken verkar försvunnit. Varför då?
Alltså. Vad är problemet?A anis16 skrev:
Du har en och en halv liter virke. Vilket ger tre liter grogg.
Alltså. Vad är problemet?
Jo men jag dricker GT:n med lillfingret utsträckt i vinkel från slipade kristallglas och min butler har svårt att balansera en 150cl flaska på silverbrickan när han servera mig. Tonic ska ju kosta 100-150:- litern och då duger inte Schweppes…Intet skrev:
Jag har bara noterat att 50cl Pet med zero samt burk/glasflaskor helt försvunnit. Köpte 6-pack 33cl burkar sist jag såg zero, varav två burkar inte hade någon tonic i sig. Helt tomma, inga hål eller skador på burkarna. Då vart det Gin utan tonic…
Renoverare
· Stockholm
· 20 189 inlägg
Alltså ”tonic: zero” precis som du önskade.A anis16 skrev:
Men att de glömde kolonet måste väl gå som dolt fel!!?? 🤣🤭
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 280 inlägg