Det finns en jättebra diskussion i forumet om vad vi bygger idag som vi kommer att ångra i framtiden. Den förtjänar att hållas vid liv.
Trådstartaren ZNK menar t ex att framtida husägare kommer att bli galna när de måste riva alla altaner som har satts ihop med skruv istället för spik som man satte förr.
Det här tror jag också. Ofta bygger vi alldeles för gediget idag, utan en tanke på att man kommer att behöva riva det i framtiden.
Du kan läsa blogginlägget här:
Vad bygger vi idag som vi ångrar imorgon?