1 422 008 läst ·
17 795 svar
1422k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Å så ska man äta upp de sista resterna av julskinkan.
Bomba mig med era bästa recept
Annars kör vi på denna https://ingmar.app/blogg/pasta-och-skinksas/
Bomba mig med era bästa recept
Annars kör vi på denna https://ingmar.app/blogg/pasta-och-skinksas/
Fyller år på Julafton, så vänner och bekanta som har tid bjuds på frukost hos mig. Så då får de bli lite av varje + jag slipper fixa då Lokala ICAn fixat dessa åt mig i + 20 års tid. Denna som jag tog bild på är förövrigt fortfarande orörd, vi var dåliga på att äta i år...Mikael_L skrev:
4-5olika sorters bröd från lokala bageriet + de vanliga grönsakerna (som jag tyvärr får hacka upp själv). Och ej att förglömmade påläggen som Salami å Julskinka mm. Men Rostbiffen brukar bryta av fint mot vad folk har ätit fram till jul, så inget som efterfrågas
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg







