1 421 644 läst ·
17 790 svar
1422k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Testa med lite mandelmassa i såsen, det blir rätt gott.H husdrommaren skrev:
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 460 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 460 inlägg
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 460 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 460 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Gjort fläskpannkaka idag. Lilla hönan har kommit igång med värpandet så det finns gott om ägg 👌
Dessa 15 st har hon skänkt sen den 6 februari. Men p-kakan är gjord på köpeägg, hade ngra kvar som fick gå åt först. 😉
Semmeldagen..
Pannkaksdagen..
Ja.. hm.. semla blev det 😊👍 .. egengjord!
Pannkakan var det värre med.. hann inte riktigt med.. imorrn kanske!
Blev det revben ute till lunch.. (revben, potatis, sås, rödkål, inlagd gurka o äppelmos)
.. och varm choklad och en ostmacka till middag 😳😊
Pannkaksdagen..
Ja.. hm.. semla blev det 😊👍 .. egengjord!
Pannkakan var det värre med.. hann inte riktigt med.. imorrn kanske!
Blev det revben ute till lunch.. (revben, potatis, sås, rödkål, inlagd gurka o äppelmos)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
.. och varm choklad och en ostmacka till middag 😳😊









