1 421 622 läst ·
17 789 svar
1422k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Kyckling med teriyakisås.. (lök, morot, broccoli, paprika, bambuskott) - serverades med ris 😍👍
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Riktig restpizza
Överbliven överjäst deg, toppad med sista tomatsåsen, blandade ostslattar, rester av fyllning från bao buns och slutligen sista kebabsåsen. Utbakad med kavel och gräddad på ouppvärmt stål mitt i ugnen 😅
Fortfarande bättre än närmsta pizzerian.
Överbliven överjäst deg, toppad med sista tomatsåsen, blandade ostslattar, rester av fyllning från bao buns och slutligen sista kebabsåsen. Utbakad med kavel och gräddad på ouppvärmt stål mitt i ugnen 😅
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fortfarande bättre än närmsta pizzerian.
Ajdå, missade fotot på en fantastiskt god wok; zucchini, röd paprika, purjolök, vitlök, svamp, ris, chiliflakes, ostronsås, sesamolja. Toppar med stekta tigerräkor och salladslök. Inte en smula kvar 
Kompenserar? med en bild på gårdagens stekta lax med citronfrästa rotsaker, snabb aioli och kokt potatis.K Kjell_G skrev:
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 460 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 460 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 201 inlägg
Kyckling nuggets och pommes. Finns fortfarande hopp för Malmgrens.AndersMalmgren skrev:
Men trodde jag skulle se dig I Trysil, där var det mer än överbefolkat med Stockholmare😆
Men kanske bara är den sämre bemedlade Stockholmspöbeln som åker dit i stället för Åre 😉













