1 421 724 läst ·
17 790 svar
1422k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Man tager vad man haver pasta.. hade lite fläskfile kvar i kylen.. och 2 cm salami... tog och slog ihop en pastasås.. med lite lök, champinjoner, sambal, chili, tomater.. lätt cf och lite matlagningsgrädde/mjölk (för lagom konsistens)..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Köttsås å spagetti med nån italiensk ost och bira.
Kommer ni ihåg Buitoni spagetti som såldes förr?
Fattar inte varför den försvann, såg så mycket mer aptitlig ut i färgen jft Barilla. Dessutom godare, finns tydligen att beställa från UK?
Kommer ni ihåg Buitoni spagetti som såldes förr?
Fattar inte varför den försvann, såg så mycket mer aptitlig ut i färgen jft Barilla. Dessutom godare, finns tydligen att beställa från UK?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Ganska likt vår middag sånär som annan del av kossan och våra potatisar skars i klyftor - gissar ert var lika gott som vårt.
Dock tycker tag tallriksplaceringen på bordet ser lite risky ut - hade den stått sådär framför mig pratar vi max 10 min innan jag fått gå och byta byxor (och det fortfarande hungrig)
/U
Dock tycker tag tallriksplaceringen på bordet ser lite risky ut - hade den stått sådär framför mig pratar vi max 10 min innan jag fått gå och byta byxor (och det fortfarande hungrig)
/U









