1 421 447 lĂ€st ·
17 787 svar
1421k lÀst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Mums! đIntet skrev:
Fredag igen. HĂ„rt slit pĂ„ jobbet. Skalade sju stora potatisar i ett svep -utan paus!đ±
Blev potatismos med en regÀl slatt grÀdde och toppad med en stor klick smör. Sedan gjordes det pannbiffar med rÄtt Àgg, fÀrsk rosmarin, finhackad vitlök, en hackad lök samt en stor skvÀtt olivolja. Stekta i smör, sÄ klart.
[bild][bild][bild]
NÀr jag gör mos sÄ skalar jag inte potatisen. Kan bero pÄ att jag Àr genuint lat. Kokar potatisen sen kör jag med potatispress. Allt skal sitter kvar i pressen och tycker man fÄr riktigt smidig potatis att jobba med.Intet skrev:
Fredag igen. HĂ„rt slit pĂ„ jobbet. Skalade sju stora potatisar i ett svep -utan paus!đ±
Blev potatismos med en regÀl slatt grÀdde och toppad med en stor klick smör. Sedan gjordes det pannbiffar med rÄtt Àgg, fÀrsk rosmarin, finhackad vitlök, en hackad lök samt en stor skvÀtt olivolja. Stekta i smör, sÄ klart.
[bild][bild][bild]
Kebab i bröd? Kebabrulle?
Iaf kebab i mjuka tortillas.. med sallad, gurka, tomat, rödlök, inlagd chili, coleslaw/rödkĂ„l, kebabsĂ„s.. och kycklingkebab đ
Ja, lyckades rulla ihop den .. đ
Iaf kebab i mjuka tortillas.. med sallad, gurka, tomat, rödlök, inlagd chili, coleslaw/rödkĂ„l, kebabsĂ„s.. och kycklingkebab đ
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ja, lyckades rulla ihop den .. đ
K
Kakelugnen566
HusÀgare