1 420 877 lĂ€st ·
17 768 svar
1421k lÀst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Jag har aldrig varit dÀr men enligt deras meny Àr det mest rÀkor pÄ XL-rÀksmörgÄs, 300g för 269:-
Men 300 Àr ju inte 1 kg sÄ det kanske finns nÄgon hemlig meny.
https://varmskogscafe.se/meny/
Men 300 Àr ju inte 1 kg sÄ det kanske finns nÄgon hemlig meny.
https://varmskogscafe.se/meny/
inte sÄ mycket annat Àn en turistattraktion med lÄng kö och stora rÀkmackor som mest bara Àr stora. Klart mycket godare rÀckmackor pÄ HÄveruds Brasseri och rökeri, och framförallt kortare kö.Patrik440 skrev:
Idag har jag lĂ€rt mig vad vitlöksflörter Ă€r. Det fanns i ett HF-recept pĂ„ âkrĂ€mig basilikakycklingâ som skulle efterliknas var tanken. Det bestĂ„r av 43% vitlökspulver, 29% örter (persilja, oregano, timjan mm) och citronzest samt salt.
Min blandning höftades med franska örter och kycklingbitarna vĂ€ndes i detta. Ăverraskande gott. Kokt potatis, sĂ„s med basilika o vitlök. SpetskĂ„l o tranbĂ€r/Ă€pple.
Min blandning höftades med franska örter och kycklingbitarna vĂ€ndes i detta. Ăverraskande gott. Kokt potatis, sĂ„s med basilika o vitlök. SpetskĂ„l o tranbĂ€r/Ă€pple.
Ser bra spĂ€nnande ut!K Kjell_G skrev:Idag har jag lĂ€rt mig vad vitlöksflörter Ă€r. Det fanns i ett HF-recept pĂ„ âkrĂ€mig basilikakycklingâ som skulle efterliknas var tanken. Det bestĂ„r av 43% vitlökspulver, 29% örter (persilja, oregano, timjan mm) och citronzest samt salt.
Jag lĂ„nar lite av dig och Ă„terkommer med resultat đ
Get, eller snarare killing, kallas vÀl getens barn... Get-lamm? Njaee...
Jag var kluven, gott men... Sött, smakar lite kofta. Första bettet var jag tveksam till men nÀr jag tagit den sista biten hade jag gÀrna Àtit mer.
Riset, salladen och potatisen var gott det ocksÄ.
Dyrt som skam dessutom! 40Kr!
Tjejens fisk kostade bara 35.
Jag var kluven, gott men... Sött, smakar lite kofta. Första bettet var jag tveksam till men nÀr jag tagit den sista biten hade jag gÀrna Àtit mer.
Riset, salladen och potatisen var gott det ocksÄ.
Dyrt som skam dessutom! 40Kr!
Tjejens fisk kostade bara 35.
Man kan ana ett tema haha.. frukt, fil och macka (funkar bÄde som frukost och lunch)
đ
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto