1 418 964 läst ·
17 732 svar
1419k läst
17,7k svar
Vad blir det för mat?
Variation, uppskattar jag.Dan1891 skrev:
Men skulle säga att smash är favoriten.
Lyxlirare 🤠 .. thai igen
Blidde lunchbuffe efter att vi varit iväg och hämtat drivremmar till gräsklipparen.. och shoppat lite grejer på Jysk.
De tre "dagsrätterna" för dagen var currykyckling, fläsk med sweet and sour sås typ samt biff med citrongräs..(tror jag den hette).
Middagen blev hemgjord KRUSBÄRSKRÄM med lite mjölk och en limpmacka med ost!
Blidde lunchbuffe efter att vi varit iväg och hämtat drivremmar till gräsklipparen.. och shoppat lite grejer på Jysk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
De tre "dagsrätterna" för dagen var currykyckling, fläsk med sweet and sour sås typ samt biff med citrongräs..(tror jag den hette).
Nej dom där friterade frysta räkorna med en massa äcklig smet runt går totalbort. Troligen är dom lika tvångsmatade med frityrsmeten som en foiet gras ankaSnigla skrev:
Lyxlirare 🤠 .. thai igen
[bild]
Renoverare
· Stockholm
· 20 190 inlägg
Får se om man stöter på nått gott under mästerskapet, passar på att tipsa om folk inte har nått att göra i närheten av Mariefred de kommande dagarna.
Om inte annat så är ju www.brisketandfriends.se ett stensäkert kort (som är på plats)
www.nmfoodtruck.se
Om inte annat så är ju www.brisketandfriends.se ett stensäkert kort (som är på plats)
www.nmfoodtruck.se
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Hallonen börjar mogna på Torpet.
Det räckte till en namnsdagstårta för min mamma igår ❤️
Det räckte till en namnsdagstårta för min mamma igår ❤️
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Hahaha. Så länge de har innehåll, klagar jag inte för mycketGoC skrev:
Mitt krav är "krispig, fluffig med fyllning"
Den "andra" restaurangen (den vi tog hem av häromdagen) har den bästa friterade kycklingen jag stött på hitills! Där får man ganska stora kycklingfilebitar, med ganska tunn frityrsmet! De la till dem på menyn förra året tror jag... innan hade de friterade chicken Nuggets typ .. (det duger inte på sånt ställe tycker jag)
Tom min "anti-frityrsmet mamma" (ja hm maken också) tyckte det var bästa friterade kyckling hon (han) smakat- (det säger mycket när bägge dessutom går och plockar upp påfyllning på buffen..) hehe
Verkar ha smugit in en kines på thairestaurangenSnigla skrev:
Lyxlirare 🤠 .. thai igen
[bild]