1 419 041 läst ·
17 733 svar
1419k läst
17,7k svar
Vad blir det för mat?
Har ni sett de här små "nachoskålarna" .. var bara tvungen att prova! Jag hade redan innan nämnt för maken att jag trodde de passade utmärkt till "snacks" innan mat.. mingelmat typ hehe.. om man fyllde med lite kul saker.. (dvs inte bara tacosaker)
Jag ville prova till tacosbordet!
Åt fler än tre kan jag tala om.. men jag fotade tre! 🤠
Gick inte och fylla med så mycket mat i varje... (men fortfarande perfekta som snacks..) så jag ändrade lite taktik efter de där tre på bilden..
Jag gjorde en sallad med "allt" på min tallrik.. serverade skålarna bredvid med lite guacamole o vitlökssås i! (man kunde ju välja att lägga en "gaffel" på topp i skålen, eller låta gaffeln lasta av separat i munnen..)
MUMS! 😍
Jag ville prova till tacosbordet!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Åt fler än tre kan jag tala om.. men jag fotade tre! 🤠
Gick inte och fylla med så mycket mat i varje... (men fortfarande perfekta som snacks..) så jag ändrade lite taktik efter de där tre på bilden..
Jag gjorde en sallad med "allt" på min tallrik.. serverade skålarna bredvid med lite guacamole o vitlökssås i! (man kunde ju välja att lägga en "gaffel" på topp i skålen, eller låta gaffeln lasta av separat i munnen..)
MUMS! 😍
Jag har aldrig ätit Foie gras gjord på anka, är det något nytt?GoC skrev:
Googlade och inser att det kanske är lika vanligt som gås.
Själv slutade jag äta det för mer än 5 år sedan även om det är lyxigt gott.
Pricken över i:et satt i Falun vid gruvrestaurangen en välkomponerad fisk som gav en semestervecka i Dalarna trots regn ytterligare ett gott minne av denna härliga del av landet.
(Har tjuvsmakat innan kortet togs😋)
//Kramla
(Har tjuvsmakat innan kortet togs😋)
Logga in
Skapa konto
//Kramla
Många här som lagar hamburgare i olika varianter, men är det bara jag som gillar en gammal hederlig Pariserbiff mer? Den godaste rätten av nötfärs man kan laga tycker jag!
Eller Parisersmörgås som det kallas i Vår Kokbok, det är det receptet jag brukar använda.
Eller Parisersmörgås som det kallas i Vår Kokbok, det är det receptet jag brukar använda.
Redigerat: