1 421 242 läst ·
17 780 svar
1421k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Dom godaste luncher jag ätit är nog när man i ungdomen gick och satte plant åt Domänverket. Uppstekt pannkaka i en matflaska intogs i halvliggade ställning ute på hugget. Sen en tupplur för att hämta kraft för eftermiddagens race för att hinna 2 500 plant.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
dagens lunch denna fredag..
kyckling och curry soppa.
med gårdagens vitlöksbröd.
hembakat av egen säd, som är mald uppe i tevekvarn.
eftersom jag blir ett år äldre idag så valde jag något som passade vädret.. ska bli gott med lammtacos och rödvin ikväll
För ungefär en månad sedan gick jag emot mina principer och köpte färdigkryddat kött. Grillskivor av nöt. Två paket varav det ena åkte in i frysen. Det andra tillagades en fredagskväll.
Å så var den kvällen förstörd
. Smakade inget vidare, alldeles för salt, ingen i familjen åt upp sin bit.
I förrgår letade vi i frysen efter nåt att tillaga för en fredagskväll. Hittade ett paket färdigkryddade grillskivor
Maken som jobbade hemifrån fick i uppdrag att fixa Pulled beef.
Grovhacka en lök, öppna två paket krossade tomater och häll tillsammans med köttet i en gryta.
Efter att ha puttrat på spisen åtta timmar blev det delikat!!! Serverades på samma vis som vi serverar Tacos
Å så var den kvällen förstörd
I förrgår letade vi i frysen efter nåt att tillaga för en fredagskväll. Hittade ett paket färdigkryddade grillskivor
Grovhacka en lök, öppna två paket krossade tomater och häll tillsammans med köttet i en gryta.
Efter att ha puttrat på spisen åtta timmar blev det delikat!!! Serverades på samma vis som vi serverar Tacos
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
bra grillsås och öl..Åsa Lund skrev:
För ungefär en månad sedan gick jag emot mina principer och köpte färdigkryddat kött. Grillskivor av nöt. Två paket varav det ena åkte in i frysen. Det andra tillagades en fredagskväll.
Å så var den kvällen förstörd. Smakade inget vidare, alldeles för salt, ingen i familjen åt upp sin bit.
Efter att ha puttrat på spisen åtta timmar blev det delikat!!! Serverades på samma vis som vi serverar Tacos[bild]
Då kan det bara bli delikat..
Renoverare
· Stockholm
· 20 195 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 195 inlägg
Kan rekommendera lunch på Sosta, 2 rätters för 170 med vinpaket för 99 (två halvglas) eller stora vinpaket för 200 (1 halvglas till förrätt 1 helglas till varmrätt) stora är att föredra. Sedan köper man till tiramisu eller pannacotta med ett glas desertvin.M Myckling skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 195 inlägg