Oskick Oskick skrev:
Ja, inte långt ifrån.
Lågtempade tjocka revbensspjäll ;)
Ännu bättre alltså! :love:
 
FredrikR FredrikR skrev:
Ännu bättre alltså! :love:
Saker och ting måste få ta tid för att det ska bli bra :rofl:(y)
 
  • Älska
  • Gilla
SC Aero och 1 till
  • Laddar…
Vinner inga priser för presentation men sjukt gott

Vin och mat på tallrik, person i bakgrunden, leksaker och oordning på köksbordet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Åsa Lund och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Vinner inga priser för presentation men sjukt gott

[bild]
Vin och bröd, resten får du berätta mer om. :thinking:
 
FredrikR FredrikR skrev:
Vin och bröd, resten får du berätta mer om. :thinking:
Foie gras, nötter och fikonmarmis :)
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Foie gras, nötter och fikonmarmis :)
Pistaschios?
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Oskick Oskick skrev:
Vi ses om 5.5 h (y)
Sambon från köket;
'- Ja det är bra grabbar. Men vad ska ni äta då?'

:rofl:
 
  • Stekt köttbit på skärbräda bredvid en kökskniv på spis.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
Pappa1986 och 6 till
  • Laddar…
Åsa Lund
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Vinner inga priser för presentation men sjukt gott

[bild]
Härligt att du lägger upp lite färglösa matbilder du oxå!
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Köttfärs och vitkålsgratäng, ibland är det allra enklaste helt klart godast.
En ugnsbakad rätt i form, gratinerad med ost, gyllenbrun och bubblig på ytan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Naturliv och 5 till
  • Laddar…
Kalops med ris
Ett måltid med ris, köttgryta, sallad, bröd och ett glas på bordet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Naturliv och 10 till
  • Laddar…
Wallenbergare på kycklingfärs, mos, ärtor och gurkmajonnäs
 
  • Middagstallrik med köttbullar, potatismos, gröna ärtor och salladsblad på ett träbord.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
Naturliv och 9 till
  • Laddar…
Lill72 Lill72 skrev:
Köttfärs och vitkålsgratäng, ibland är det allra enklaste helt klart godast.
[bild]
Kålpudding! Älskar det :)
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
Dan1891 Dan1891 skrev:
Kålpudding! Älskar det :)
Ungefär kålpudding fast den här är med äggstanning och ost men minst lika gott (y)
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Lill72 Lill72 skrev:
Ungefär kålpudding fast den här är med äggstanning och ost men minst lika gott (y)
Mmm kålpudding med ost! Måste ju bli hur gott somhelst :)
 
  • Gilla
  • Älska
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Dan1891 Dan1891 skrev:
Mmm kålpudding med ost! Måste ju bli hur gott somhelst :)
Åh Herre min skapare.
Nu känner jag att trä-fracken snart kallar! :love:
 
  • Haha
Dan1891
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.