Blodsoppen
elpaco elpaco skrev:
Kattmat?
Delikatess
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Tryffelslice till lunch

[bild]
Trevligt.
The italian cousins på Odengatan. Bor precis i närheten så dom har man ätit många gånger. Men man vet aldrig hur många slices man vill ha. :(
 
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Wokade nudlar, sweet chilisås, aioli och ICAS vegetariska Vårrullar.
Wokade nudlar med grönsaker, fyra vegetariska vårrullar, aioli och sweet chilisås i små skålar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Tallerk med torskfilé, spiralmakaroner och Brysselkål serverad på ett brunt bord med ett glas rödvin.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Skickade på lite torskfilé och Brysselkål också! Inte så snyggt men gött ;)
 
  • Gilla
Maria T och 5 till
  • Laddar…
S Smarteus skrev:
Trevligt.
The italian cousins på Odengatan. Bor precis i närheten så dom har man ätit många gånger. Men man vet aldrig hur många slices man vill ha. :(
Det är ju inte direkt prisvärt för 63 kronor styck. Men trevligt sitta i solen så det är det värt :)
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
Hade lite oxfile i kylen som behövde användas till något. Körde lite asiatisk stil på det

Skivad oxfilé i asiatisk stil med örter och sesamfrön på vit tallrik, glas rödvin och frukt i bakgrunden
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Hade lite oxfile i kylen som behövde användas till något. Körde lite asiatisk stil på det

[bild]
Skärp till dig med färgerna nu :D
 
nino nino skrev:
Skärp till dig med färgerna nu :D
Var väl inte grått iaf ;)

Köpte en ny telefon OnePlus 10 pro, inte riktigt kompis med kameran
 
  • Haha
nino
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Var väl inte grått iaf ;)

Köpte en ny telefon OnePlus 10 pro, inte riktigt kompis med kameran
Nejdå var helt ok och inte så grått
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Köttfärssås och nudlar på konjakrot, tror jag det heter.

Tallrik med köttfärssås och konjakrotsnudlar toppade med riven ost och ketchup.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Big Mäc idag
Stor hamburgare staplad med flera köttlag, sås och sallad på tallrik med potatiskroketter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Maria T och 5 till
  • Laddar…
Middagsbuffé i solen på semesterhotellets veranda i 7 dagar :)
 
  • Gilla
Maria T och 4 till
  • Laddar…
S Smarteus skrev:
Trevligt.
The italian cousins på Odengatan. Bor precis i närheten så dom har man ätit många gånger. Men man vet aldrig hur många slices man vill ha. :(
Det är väl enkelt: maximalt så många bitar som restaurangen har stjärnor :thinking:
 
  • Gilla
Huzzbutt
  • Laddar…
P Pappa1986 skrev:
Big Mäc idag
[bild]
Eller lite lite bättre!? ;)(y)
 
FredrikR FredrikR skrev:
Eller lite lite bättre!? ;)(y)
Ja, lite lite bättre ;):)
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.