1 420 763 läst ·
17 766 svar
1421k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Renoverare
· Stockholm
· 20 192 inlägg
Nu har jag inte en Huawei men det kan vara så att det i kamerainställningen finns ett val som heter "mat"; jag använder inte det särskilt ofta men upplever att det lyfter fram färgerna så att maten helt enkelt ser smakligare ut.Maskintok skrev:
Med det sagt, du behöver inte snöa in på mobilkameran för att nån annan påpekar det, gör din grej.
tackarMaria T skrev:
Nu har jag inte en Huawei men det kan vara så att det i kamerainställningen finns ett val som heter "mat"; jag använder inte det särskilt ofta men upplever att det lyfter fram färgerna så att maten helt enkelt ser smakligare ut.
Med det sagt, du behöver inte snöa in på mobilkameran för att nån annan påpekar det, gör din grej.
ger jag mig in på att mixtra med mobilen så är det ingen mobil längre
Finmat... färdig burgare från Lidl, Heinz ketchup, dressing och rostad lök kolhydraterna i fokus 
Blev ett 7h pass på bygget så upplägg och smak var låg prio, nåt i magen var viktigast
Blir heta räkor och rostat keto bröd när tanten kommer hem
Blev ett 7h pass på bygget så upplägg och smak var låg prio, nåt i magen var viktigast
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Blir heta räkor och rostat keto bröd när tanten kommer hem
Dadumm dadummm.
Man kan tro att vi äter mycket hamburgare men grilla är trevligt och burgare* är bland det enklaste som finns att grilla. På ena bilden är osten på plats och jag har kört med locket på med burgarna utanför glöden för att få lagom smälteffekt på osten.
* nu börjar det bli köttkoma så det blir köttfritt några dagar.
Man kan tro att vi äter mycket hamburgare men grilla är trevligt och burgare* är bland det enklaste som finns att grilla. På ena bilden är osten på plats och jag har kört med locket på med burgarna utanför glöden för att få lagom smälteffekt på osten.
* nu börjar det bli köttkoma så det blir köttfritt några dagar.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Redigerat: