Mikael_L Mikael_L skrev:
Ser ut som Icas
Grandiosa 😎

• Gilla
fusion
  • Laddar…
Mikael_L
Aha...
Tyckte den sÄg ut som min favvo av Icas

• Älska
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Fryspizza.
Mikael_L Mikael_L skrev:
Tyckte den sÄg ut som min favvo av Icas
En klart underskattad matrĂ€tt. 👍 Fast jag hoppas att min sista Gorbys slank ner nĂ„gonstans runt tiden för min examen för de Ă€r verkligen inga höjdare...

• Gilla
fusion och 1 till
  • Laddar…
Pyttipanna-variant med potatis, morot, svamp, lök och Kolbasz. Önskemat enligt frugan.

• Tallrik med pyttipanna-variant: potatis, morot, svamp, lök, Kolbasz, sallad och surkĂ„l. Placerad pĂ„ bord med glas vatten och servett.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
fusion och 4 till
  • Laddar…
Mikael_L
Alfredo Alfredo skrev:
En klart underskattad matrĂ€tt. 👍 Fast jag hoppas att min sista Gorbys slank ner nĂ„gonstans runt tiden för min examen för de Ă€r verkligen inga höjdare...
Sonen lagar egna köttfÀrspiroger (nÀr vi lyckas tjata han till att göra det), och de Àr riktigt riktigt goda.

• Gilla
fusion och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Sonen lagar egna köttfÀrspiroger (nÀr vi lyckas tjata han till att göra det), och de Àr riktigt riktigt goda.
Betvivlar jag inte! En del fĂ€rdiga kötfĂ€rspajer kan ocksĂ„ vara helt OK. Gorbysstadiet hoppas jag dock hör till historien. 😀

Mikael_L
Studenttiden.
Har historiskt hamnat pÄ samma stÀlle som en Ä nitti's kronors nudlar och spagetti med ketchup.

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Gorbys – man blir inte mĂ€tt, men man tappar Ă„tminstone aptiten. – Gammalt studentordsprĂ„k

• Haha
  • Älska
Oskick och 4 till
  • Laddar…
Wok (burk) med ingefÀra, vitlök, morot, ris, zucchini och nÄgra övergivna rÀkor. Hittade en kryddburk med extra het curry. JodÄ, hettan fanns dÀr.

• Tallrik med wok innehĂ„llande ingefĂ€ra, vitlök, morot, ris, zucchini och rĂ€kor, bredvid ett glas mörk dryck.
    Skapa konto
  • Gilla
Roga1337 och 3 till
  • Laddar…
Grillade med bröd.

Scans tjocka grillkorvar
Stark senap.
Ketchup.
Rostad lök och bostongurka.

• Gilla
Roga1337 och 4 till
  • Laddar…
GÄrdagens:

IMG_6177.jpeg
Skapa konto

Skagenröra pÄ lite baugettbitar som starter..

IMG_6179.jpeg
Skapa konto

Dubbelrökt lax, romsÄs, sallad & kokt potatis.

• Gilla
  • Älska
Roga1337 och 5 till
  • Laddar…
PĂ„ grund av orsak blev det endast tio minuters lunch idag. ÄndĂ„ lyckades jag Ă€ta en kebabtallrik och dessutom var det ju torsdag sĂ„ de hade pannkaksbuffet. Avslutade med fem pannkakor med sylt, grĂ€dde och kolasĂ„s. Och en mugg kaffe.

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Kjell_G och 4 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
PĂ„ grund av orsak blev det endast tio minuters lunch idag. ÄndĂ„ lyckades jag Ă€ta en kebabtallrik och dessutom var det ju torsdag sĂ„ de hade pannkaksbuffet. Avslutade med fem pannkakor med sylt, grĂ€dde och kolasĂ„s. Och en mugg kaffe.
Tur att det endast blev 10 minuters lunch dĂ„. För hur mĂ„nga pannkakor hade du fĂ„tt i dig om det varit ”vanlig lunchtid”
???

• Haha
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
R roli skrev:
Tur att det endast blev 10 minuters lunch dĂ„. För hur mĂ„nga pannkakor hade du fĂ„tt i dig om det varit ”vanlig lunchtid”
???
En till iaf om jag hade suttit i lugn och ro och pratat och Àtit. Nu var det inget prat, bara Àta.

(ingen paltkoma uppstod efterÄt)

P Pin skrev:
En till iaf om jag hade suttit i lugn och ro och pratat och Àtit. Nu var det inget prat, bara Àta.

(ingen paltkoma uppstod efterÄt)
Skönt att göra saker effektivt. 😉🙌

• Gilla
Pin
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.