1 420 880 läst ·
17 768 svar
1421k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Måste vara åldersindelat helt enkelt 😀. Däremot tycker jag inte att man kan säga määäääh så gott, möjligtvis vid förvåning över att något faktiskt var gott säga "men vad gott".Maria T skrev:
Åh, så denna 60-åring skrattar över att ha använt det moderna tugget 😄
Lite mer åt det håll jag tänkte här
Jo, så var min tanke - att beskriva sin varmkorvsmiddag utan att ens posta en bild som @FredrikR gjorde, var lite...beige. (No hard feelings här inte)
Men det går med fördel att säga "määääääh, så gott" det är ett mycket användbart uttryck! 🐑🐏🐑
Dagen:
Frukost till oss och sommargästerna
Utefladdrande och wienerschnitzel (?) till lunch
Grillafton.. grillad kyckling, hummus, tabbouleh, libabröd och lite ugnstekt (egenodlad) potatis
👍😊🌸
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Frukost till oss och sommargästerna
Logga in
Skapa konto
Utefladdrande och wienerschnitzel (?) till lunch
Logga in
Skapa konto
Grillafton.. grillad kyckling, hummus, tabbouleh, libabröd och lite ugnstekt (egenodlad) potatis
👍😊🌸
Några dagar..
Kinabuffe enligt besökarnas önskemål..
Köttfärspaj till veklingarna (jag bland annat..) och SURSTRÖMMING till de andra 😜
Biff (ryggbiff) med stekt lök och sås mmmm.. serverat med inlagd gurka, sås och gelé.. (plus en tomatskiva med mozzarella o basilika på)
👍😊🌸
Logga in
Skapa konto
Kinabuffe enligt besökarnas önskemål..
Logga in
Skapa konto
Köttfärspaj till veklingarna (jag bland annat..) och SURSTRÖMMING till de andra 😜
Logga in
Skapa konto
Biff (ryggbiff) med stekt lök och sås mmmm.. serverat med inlagd gurka, sås och gelé.. (plus en tomatskiva med mozzarella o basilika på)
👍😊🌸
Ingen bild på surströmmingen?Snigla skrev: