1 418 011 lĂ€st ·
17 719 svar
1418k lÀst
17,7k svar
Vad blir det för mat?
UTGĂ
NGEN MJĂLK.. skapade dagens middag:
PANNKISAR med fruktsallad + en klick grĂ€dde đđ
PANNKISAR med fruktsallad + en klick grĂ€dde đđ
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
var och hĂ€lsade pĂ„ svĂ€rfar, kom hem med en bit kronhjort. Undra vad man skall göra med den? Hans trevliga Katten Frodo slank med pĂ„ en bild, synd att frugan Ă€r allergisk, hade gĂ€rna haft en katt â€ïž
Edit, en synnerligen bekvÀm och kelsjuk 9 Ärig Birma som han fÄtt av grannarna dÄ deras andra katter var elaka mot honom.
Edit, en synnerligen bekvÀm och kelsjuk 9 Ärig Birma som han fÄtt av grannarna dÄ deras andra katter var elaka mot honom.
Redigerat:
Jag kanske ska be om ursÀkt för min skratt-emoji, men jag brast ut i smÄskratt vid Äsynen av den befriande snobb- och chosefria bilden pÄ middag hos Biltema. Kokt korv med bröd, senap och ketchup Àr inte fel och kan vara det godaste man nÄnsin har Àtit om man fÄr det vid rÀtt tillfÀlle.useless skrev:
Hade Biltemakorvarna serverats pÄ en stjÀrnkrog i Stockholms innerstad hade de kostat 300kr styck och varit huvudrÀtt för sex personer. ThÚme de voiture. Minimaliste, mon dieu!P pmd skrev:
Besserwisser
· 38 inlĂ€gg
PyttiPanna pÄ fÀrskpotatis och övebliven grillkorv. Med en iskall lager. kan det bli enklare och bÀttre.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlĂ€gg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlÀgg
Ja, det blev det.P pmd skrev:
Logga in
Skapa konto
Bönpasta med fÀrdigriven tacoost ovanpÄ. Under fusilin gömmer sig nÄn slags pastasÄs. Jag brukar göra en hyfsat stor batch, dela upp den pÄ ett antal burkar, lÀgga burkarna i frysen och inte mÀrka burkarna.
Den hÀr Àr det nog harissa i tror jag ...