1 420 002 läst ·
17 752 svar
1420k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Ja drick du utan. Jag dricker också kaffe svart i 90% av fallen (helst espresso) men gillar omväxling så ibland blir det med mjölk i.Maskintok skrev:
Det är lite jobbigt att du hela tiden ska tala om för andra vad som "'är rätt".
Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
R RoAd skrev:
Och tycker man att tråden inte passar så skapa en annan då.
Men kaffe är svart när det bryggs eller kokas.
Inte tusan innehåller det mjölk från början
Eller skum.. socker eller annat trams.
Det är svart och gott...
Är det annat än så eller med en skvätt brännvin så är det förstört..
Redigerat av moderator:
Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
Jag också men första kaffet på morgonen måste ha mjölk, min mage gillar inte svart kaffe innan den vaknat.R RoAd skrev:
Jag äter heller ingen frukost pga detta. Lunch är min frukost
Som sagt (skrivet) så har den närmaste stora ICA-affären här majs-tortillas. 100 % majsmjöl.AndersMalmgren skrev:
Haha, det gjorde jag också första gången jag använde det receptet. Den lokala skivmånglaren hade en back med gamla LP-skivor för 5 och tio kronor styck. I den hittade jag några skivor med hästjazz.Mikael_L skrev:
Jag blandade Margarita i en stor tillbringare (1-1.5 liter) till gästerna eftersom jag inte var säker på om chiligrytan skulle vara kvar när de kom.
Jasså? Har du fått det svaret från moderatorerna nu? Du bestämmer alltså vem som får delta i den? Det låter jättemärkligt och jag hör det gärna från dem direkt i.s.f.Maskintok skrev:
Tills dess deltar jag i denna tråd på samma sätt som i vilken annan som helst.
Det vet jag inte att jag skrev..R RoAd skrev:
Däremot så har jag som TS den rätten ja enligt admin.
Det är en rättighet att för var och en skapa trådar.
Och ja gillar man inte innehållet så får man ju skapa en annan tråd med det innehåll man gillar.. enkelt.
Be admin förtydliga det är du snäll för jag hittar inget om det i reglerna och har heller aldrig sett det nämnas av någon annan än dig. Det vore ganska unikt för ett forum om trådskaparen kan stänga ute de deltagare som inte håller med hen ur trådar.Maskintok skrev:
Nu tolkar du något helt själv.R RoAd skrev:
som jag varken har skrivit eller avsett.
Så detta står helt för dig.. ingen annan...
Det är inte tråden vi ogillar. Det är du och Malmgren som vi inte tycker om.Maskintok skrev:
Skämt åsido så är den här tråden rätt bra, och jag har inget att klaga på när det gäller någon av deltagarna. Många kommer med trevliga tips på matlagning.
Alla kan inte gilla alla inlägg men man kan helt enkelt strunta i inlägg som man inte gillar och läsa vidare.
Jag: "Du bestämmer alltså vem som får delta i den?"Maskintok skrev:
Du: "Däremot så har jag som TS den rätten ja enligt admin"
Nu vill jag inte förstöra tråden med mer off topic tjafs. Be admin förtydliga (detta borde ju stå i reglerna i.s.f.) att de som startar trådar i forumet bestämmer vilka som får delta i dem eller sluta påstå det.