Som rubriken lyder. Har en Honda miimo 310/520, installerad 2015 och har funkat bra för det mesta. Men i år vill han inte följa tidsinställningarna.
Han går ut men går inte in, så jag får bära honom till laddaren.
Och då måste han ladda utan kod för annars går han ut genast oladdad. Har ringt reparatör men de har mkt nu. Kommer kanske nästa vecka om jag har tur
Detta kan väl vara överkomligt ngra dar MEN nu står det ju som rubriken visar..
Vad menas? Ser inget konstigt inunder
Nåt jag kan göra?
Nån som vet vad som menas??