2 800 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Vad betyder FHU?
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Jag satte på spisen (ungen heter det kanske) och tryckte på snabbknappen. Då står det FHU i displayen, men vad betyder det?
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Tack mycke_nu. Det är mycket nu i köket. 
Upptäckte just en knasig grej på spisen och det är att man måste klicka på en fyrkantig knapp efter man har startat ugnen men innan man klickar på s. Ugnen vår är inte särskilt intuitiv. Hoppas modernare ugnar är bättre än vår.
Upptäckte just en knasig grej på spisen och det är att man måste klicka på en fyrkantig knapp efter man har startat ugnen men innan man klickar på s. Ugnen vår är inte särskilt intuitiv. Hoppas modernare ugnar är bättre än vår.
Ungefär som våran ugn som inte går att starta om man inte ställer in klockan. Lika jobbigt varje gång man "testar" jfb
manualen hittar man aldrig så man får testa varje gång hur man ställer in skiten. Man ska hålla inne någon knapp och vrida på en annan efter en stund eller något sådant.
Den har någon timmer funktion så att ugnen startar automatisk så att maten är klar den tiden man ställer in. Aldrig använt förutom när jag testade en gång. Hur ofta lagar man mat enbart i ugnen, och hur ofta förbereder man maten lång tid innan den skall vara färdig? Funktion utan nytta
Den har någon timmer funktion så att ugnen startar automatisk så att maten är klar den tiden man ställer in. Aldrig använt förutom när jag testade en gång. Hur ofta lagar man mat enbart i ugnen, och hur ofta förbereder man maten lång tid innan den skall vara färdig? Funktion utan nytta
Klicka här för att svara