3 167 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Vad betalar man för en grävmaskin!?
Rimligt.
Din grävare kör utanför grävcentralen som ligger på 650:-/moms. Rekommenderar varmt Leif Grävare som håller till i Dina trakter. Det är mer än timpengen du skall hålla koll på. T ex hur dom använder material, hur Du köper in, mm, mm, mm.
Leif är guld!
Din grävare kör utanför grävcentralen som ligger på 650:-/moms. Rekommenderar varmt Leif Grävare som håller till i Dina trakter. Det är mer än timpengen du skall hålla koll på. T ex hur dom använder material, hur Du köper in, mm, mm, mm.
Leif är guld!
Vi betalade samma summa som dig för vår grävare. Men som personen ovan påpekar skall man inte stirra sig blind på timpriserna om man har en hel markentreprenad för ett hus. Det är mycket material och tippavgifter hit och dit innan man är klart och så etableringskostnader och frakt av grävmaskin fram och tillbaka. Det var det som blev dyrt. Alla i våra trakter hämtar på Jehander i Kållered verkar det som så du kan ju ringa dit och jämföra. Men rådet - kom överens INNAN om allt luddigt du kan tänka dig!!!
Japp. Instämmer.
Har haft en del skojare hos mig. Det är därför jag kan rekommendera leif Grävare. Han var bra, ingen tvekan. kundorienterad och visste exakt vad som krävdes för att hålla ner kostnader.
Leif tog också ansvar för många av dom andra och reagerade när saker och ting "inte löpte som dom skulle."
Har haft en del skojare hos mig. Det är därför jag kan rekommendera leif Grävare. Han var bra, ingen tvekan. kundorienterad och visste exakt vad som krävdes för att hålla ner kostnader.
Leif tog också ansvar för många av dom andra och reagerade när saker och ting "inte löpte som dom skulle."
Vi betalar också 550:- + moms för grävare, och vi bygger i förortskommun norr om Stockholm.
Håller med tidigare talare om att det är viktigare med seriös grävare med idéer och erfarenhet av olika projekt samt duktig/noggrann/snabb på att gräva. Antalet debiterade timmar har ju viss betydelse för slutsumman....
Håller med tidigare talare om att det är viktigare med seriös grävare med idéer och erfarenhet av olika projekt samt duktig/noggrann/snabb på att gräva. Antalet debiterade timmar har ju viss betydelse för slutsumman....
Klicka här för att svara