11 478 läst ·
10 svar
11k läst
10 svar
Vad betalar elaren för plejd?
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
Betalade 375kr+moms hos grossen... var ett såkallat 'specialpris' då vi inte har några rabatter alls på dimmers, brytare osv. Men frågan är... vad betalar elaren? Någon som vill delge?
Black Friday pris 499:- med moms hos eldirekt pris normalt något över 400 +moms hos grossen
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
Vinsten för elaren ligger inte i påslaget utan att man kan ha 5st liggande i servicebilen, så när en kund undrar om man kan dimma en viss belysning kan han svara ”det kan jag fixa direkt” det kostar bara xxx kr. En 1/2 timme senare funkar det. =En nöjd kund.
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
Ja fast man kan ju lika ha en vanliga dosdimmer i bilen eller missar jag ngt?L Leif i Skåne skrev:
Nja. den puck som kommer i närheten kostar 1490:- hos grossen så elaren har inte råd att ha 5st. liggande i bilen, h*n slipper att klättra på stege o vrida på potentiometer och väljare för inställning dessutom innehåller den veckour / astronomiskt ur / logaritmiska belysningskurvor / scenarier och bäst av allt ingen programmering i en skrubb!norrbottenssnickaren skrev:
Kan frugan ställa in väckningen i mobilen så kan hon ställa in allt i PLEJD
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
Nu bekräftar du mina fördomar, elarna är lataL Leif i Skåne skrev:Nja. den puck som kommer i närheten kostar 1490:- hos grossen så elaren har inte råd att ha 5st. liggande i bilen, h*n slipper att klättra på stege o vrida på potentiometer och väljare för inställning dessutom innehåller den veckour / astronomiskt ur / logaritmiska belysningskurvor / scenarier och bäst av allt ingen programmering i en skrubb!
Kan frugan ställa in väckningen i mobilen så kan hon ställa in allt i PLEJD
Skämt åsido det är faktiskt precis därför jag har lite plejd i kåken.
Klicka här för att svara