Hej
Jag har 3 st sändare till garageporten. Två st av dem som låg i hallen inne i huset fungerar inte. Först trodde jag att batterierna är gamla, då bytte jag batterierna men de änu inte fungerar. Vad har ni för förslag? Hur kan man koda igen sändaren? Det är Classic door.