Det är bara att koppla med kopplingsklämmor i dosan för reläet har inte plats för mer än två trådar per funktion. Hur du ska koppla beror ju på vilken funktion du vill ha och vilken funktion du har nu.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.