Var upp på vinden och kollade fuktkvot ,har nyss regnat 6 grader ute det låg mellan 12-14%.
Bifogar några bilder ,vet inte om det är mögel eller från lösullen.
Huset byggt 2022 och har FTX ventilation.
Tacksam för svar.
Mvh
Mats
Bifogar några bilder ,vet inte om det är mögel eller från lösullen.
Huset byggt 2022 och har FTX ventilation.
Tacksam för svar.
Mvh
Mats
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 634 inlägg
Ser jättefint ut, du behöver inte oroa dig!
Klicka här för att svara



