Hej,
har en tillbyggnad som är oisolerad vad jag kan se, utsida är tegel men väggen är rätt tjock och har bilder på hur det ser ut på insidan. Dock dåliga bilder då där bara är en bit av gipset som tagits bort.
Det är väldigt udda för gipset är klistrat mot något som liknas ett lättbetongblock, sen bakom det är det ihåligt / någon sorts sten/murbruk. Bilder nedan. Huset är från 1920.
Vad hade ni gjort för att isolera detta? Åtgärd för ihåligheten? Vill helst undvika bygga för mycket innåt så mycket som möjligt
har en tillbyggnad som är oisolerad vad jag kan se, utsida är tegel men väggen är rätt tjock och har bilder på hur det ser ut på insidan. Dock dåliga bilder då där bara är en bit av gipset som tagits bort.
Det är väldigt udda för gipset är klistrat mot något som liknas ett lättbetongblock, sen bakom det är det ihåligt / någon sorts sten/murbruk. Bilder nedan. Huset är från 1920.
Vad hade ni gjort för att isolera detta? Åtgärd för ihåligheten? Vill helst undvika bygga för mycket innåt så mycket som möjligt
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara