1 115 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Vad är detta? Servitut eller???
Köpte huset för fem år sedan och får då med ett papper i "huspärmen" med en skiss över tomten och ett litet stycke text:
"Jag NN (grannens namn) godkänner placering av garage enligt ovanstående skiss.
(underskrift)
___________________
NN"
Kan jag känna mig säker att jag får ha kvar garaget???
"Jag NN (grannens namn) godkänner placering av garage enligt ovanstående skiss.
(underskrift)
___________________
NN"
Kan jag känna mig säker att jag får ha kvar garaget???
Klicka här för att svara