Ärvde av en släkting häromåret. Någon som vet vad det är för någonting?
LUF33HR 008 säger typskylten, men hittar inget på nätet.
LUF33HR 008 säger typskylten, men hittar inget på nätet.
God kväll,
Jag gissar på att det är en dragare för att skruva skruvar som används på löpande bandet inom bilindustrin.
Jag gissar på att det är en dragare för att skruva skruvar som används på löpande bandet inom bilindustrin.
Jag vill minnas att skruvdragare jag sett för "löpande bandet" hade fasta moment för att idiotsäkra just det moment den var tänkt för men det kanske inte alltid var så och jag ser inte heller om denna är sån eller inte.
Är det bara en vanlig skruvdragare så är väl en tänkbar förklaring att han haft nå jobb i ex-miljö eller något annat där elverktyg inte tillåts eller så har han fått den av en mekaniker som bytt luftverktygen mot el eller något annat dom många andra tänkbara alternativen.
Är det bara en vanlig skruvdragare så är väl en tänkbar förklaring att han haft nå jobb i ex-miljö eller något annat där elverktyg inte tillåts eller så har han fått den av en mekaniker som bytt luftverktygen mot el eller något annat dom många andra tänkbara alternativen.
Redigerat:
Ja precis, det där känns igen från när jag jobbade på Scania. Mer eller mindre en maskin per skruvtyp som hängde från taket, och så ett team som jobbade heltid med att kalibrera om dem.Rickard. skrev:
Jag vill minnas att skruvdragare jag sett för "löpande bandet" hade fasta moment för att idiotsäkra just det moment den var tänkt för men det kanske inte alltid var så och jag ser inte heller om denna är sån eller inte.
Är väl bara en vanlig skruvdragare så är väl en tänkbar förklaring att han haft nå jobb i ex-miljö eller något annat där elverktyg inte tillåts eller så har han fått den av en mekaniker som bytt luftverktygen mot el eller något annat dom många andra tänkbara alternativen.
Jaja, då lär det inte vara någonting med något större andrahandsvärde jag kastar bort då.
Klicka här för att svara