Tazzen Tazzen skrev:
Montaget i skåpet sitter lite snett mot original LK. För att passa mot inkommande å returen. Inget som stör mig. :)
Kanon, stort tack för bilden! P.S Till skillnad mot dig har jag kopparrör med pressade kopplingar som inkommande matning så jag har inte lika mycket flexibilitet.
 
  • Gilla
Tazzen
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.