Vad är det som häckar på min klematis?
Först trodde jag det var spindlar som höll på att kläckas, men när jag tittar närmare ser det ut som små ufon som håller på att bygga lock till sin vinterboning, varje behållare är ca 1mm i diameter.
Någon som vet vad det är och om det är skadligt för växten?
Först trodde jag det var spindlar som höll på att kläckas, men när jag tittar närmare ser det ut som små ufon som håller på att bygga lock till sin vinterboning, varje behållare är ca 1mm i diameter.
Någon som vet vad det är och om det är skadligt för växten?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jaha, ja tack för det. Kanske har man blivit bortskämd av teknikens möjligheter, Olympus sz-31mr och Arcsoft gör jobbet.
Inser att utan ref är det omöjligt att avgöra storleken, infogar ny bild, svavlet är 3,3mm.
Men vad är det? Just denna klematis såg lite hängig ut.
Inser att utan ref är det omöjligt att avgöra storleken, infogar ny bild, svavlet är 3,3mm.
Men vad är det? Just denna klematis såg lite hängig ut.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inget svar men kom att tänka på denna tråd där vi aldrig fick ett svar ...
http://www.byggahus.se/forum/badrum/169120-vad-i-fogarna.html?showAll
http://www.byggahus.se/forum/badrum/169120-vad-i-fogarna.html?showAll
Klicka här för att svara