I
Vad är det som häckar på min klematis?
Först trodde jag det var spindlar som höll på att kläckas, men när jag tittar närmare ser det ut som små ufon som håller på att bygga lock till sin vinterboning, varje behållare är ca 1mm i diameter.
Någon som vet vad det är och om det är skadligt för växten? Untitled-TrueColor-01.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Det var ingen dålig närbild du lyckades ta om bollarna endast är 1mm i diameter! Imponerande!
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
I
Jaha, ja tack för det. Kanske har man blivit bortskämd av teknikens möjligheter, Olympus sz-31mr och Arcsoft gör jobbet.
Inser att utan ref är det omöjligt att avgöra storleken, infogar ny bild, svavlet är 3,3mm.
Men vad är det? Just denna klematis såg lite hängig ut. ufo.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09
Grymt :)

Lite som när riktiga HD sändningar började och man såg svett, gropar och annat på skådisar o artister...

Tacka vet jag tjocktv, kunde man iaf äta framför tv:n :)
 
I
TeroM skrev:
Inget svar men kom att tänka på denna tråd där vi aldrig fick ett svar ...

[länk]
Fy sjutton,,,,Det triggar fantasin,,,,kommer kanske att tillhöra de orena på riktigt, i alla fall tills jag glömt länkad information.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.