Marike
Vad är det för klinga jag köpte på Bauhaus-rea ( utförsäljning för några år sedan ) som är så förbaskat bra ? Den passade i bågfilen och man kan såga åt vilket håll man vill. Men vad är det för typ klinga och var kan man köpa fler? Klinga för bågfil med universell sågriktning, köpt på rea, fråga om typ och inköpsställe.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Marike
Du är en klippa. Så till glas och keramik, anade nästan det. Skit man inte visste tidigare att Jula har haft, dessutom på rea, nu tycks de vara slut i stort sett i hela landet. Får kolla på ebay då, nu när jag vet vad de är till.

• Gilla
1
  • Laddar…
Marike
Jag får nog hushålla med de jag har, går inte att hitta någonstans. Möjligen frågar jag Jula var de köpt in sina, kan ju vara så att de inte tillverkas mer. Lite synd den klingan skar igenom aluminiumfälgen på nolltid.

Det finns i flera nätkataloger. Kallas på flera håll Bacho 216. Sök på trådsågblad
Kanske någon har det i verkliga livet också …

• Gilla
Marike
  • Laddar…
Marike
Ni är ju helt otroliga.:surprised: Känns som en ny värld har öppnat sig. Som jag har letat.:confused: Var övertygad om att de inte fanns längre. Där ser man hur viktigt det är att veta vad det man söker heter, trodde jag provat alla benämningar, tydligen inte.
Tack ska ni ha alla.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.