Brummsan #1 Medlem · 1 inlägg 28 jan 2021 08:43 Brummsan Medlem 1 inlägg 28 jan 2021 08:43 #1 Jag undrar om någon här vet namnet på den "klämma" som använts för stt fästa en vaggare till spjälsängen? Det är ett hemmagjort "bygge". Klämman fungerar som en adapter mellan säng-/vagnskakaren. Vad kan jag googla på tro? Nån byggkunnig som vet? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #vad-är-detta
Jag undrar om någon här vet namnet på den "klämma" som använts för stt fästa en vaggare till spjälsängen? Det är ett hemmagjort "bygge". Klämman fungerar som en adapter mellan säng-/vagnskakaren. Vad kan jag googla på tro? Nån byggkunnig som vet?
Stefan Bengtsson #2 Medlem · Västra Götaland · 2 575 inlägg 29 jan 2021 10:54 Stefan Bengtsson Medlem Västra Götaland 2 575 inlägg 29 jan 2021 10:54 #2 Hej och välkommen till forumet. Om du menar den delen jag gissar att du menar, så kan du prova att googla "klämfäste"
Hej och välkommen till forumet. Om du menar den delen jag gissar att du menar, så kan du prova att googla "klämfäste"