S seven01 #1 Medlem · fsddfd · 68 inlägg 22 maj 2019 18:32 seven01 Medlem fsddfd 68 inlägg 22 maj 2019 18:32 #1 Någon som vet? Har haft ved inne i vinter och ett har ett timrat hus så man börjar ju bli lite orolig. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Någon som vet? Har haft ved inne i vinter och ett har ett timrat hus så man börjar ju bli lite orolig.
Mjölsered #2 Byggveteran · Sollebrunn · 207 inlägg 22 maj 2019 18:41 Mjölsered Byggveteran Sollebrunn 207 inlägg 22 maj 2019 18:41 #2 S seven01 skrev: Någon som vet? Har haft ved inne i vinter och ett har ett timrat hus så man börjar ju bli lite orolig. Jag tror detta är en ekoxe.
S seven01 skrev: Någon som vet? Har haft ved inne i vinter och ett har ett timrat hus så man börjar ju bli lite orolig. Jag tror detta är en ekoxe.
G Gurkbacka #3 Medlem · Stockholm · 7 inlägg 17 jul 2019 11:08 Gurkbacka Medlem Stockholm 7 inlägg 17 jul 2019 11:08 #3 Hej! Det där är inte en ekoxe. Skulle kunna vara stor mjölbagge?
Oldboy #4 Medlem · Skåne · 7 285 inlägg 3 aug 2019 14:16 Oldboy Medlem Skåne 7 285 inlägg 3 aug 2019 14:16 #4 Mest troligt en strimmig trägnagare. Deras larver gör små runda 1-2 mm flyghål.