Hej,
Vad kan detta vara för något som hittades i botten av golvbrunnen efter att man plockat ur vattenlåset. Är det bara sedimenterat äckel, eller kan det finnas en funktion om det nu skulle vara gummi (Det känns verkligen som gummi och inget som faller isär)? Har lyckats luska ut att det är en Vieser golvbrunn det handlar om.
Jag misstänker starkt att det kan slängas men ville bara kolla om någon vet mer så att man inte gör något dumt vid utflytt av en hyreslägenhet.