Hej,

Vad kan detta vara för något som hittades i botten av golvbrunnen efter att man plockat ur vattenlåset. Är det bara sedimenterat äckel, eller kan det finnas en funktion om det nu skulle vara gummi (Det känns verkligen som gummi och inget som faller isär)? Har lyckats luska ut att det är en Vieser golvbrunn det handlar om.

Jag misstänker starkt att det kan slängas men ville bara kolla om någon vet mer så att man inte gör något dumt vid utflytt av en hyreslägenhet.
 
  • Närbild av en golvbrunns botten med synliga plast- och gummikomponenter efter att vattenlåset har tagits bort.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Svart rörlig del i botten av en golvbrunn, omgiven av en vit ring och metallram i ett kaklat badrumsgolv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gummiaktigt objekt funnet i botten av golvbrunn på kaklat badrumsgolv, med antydan av sedimentering eller funktion, nära avloppets öppning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Avlägsnat vattenlås, golvbrunn och misstänkt gummiartat föremål på klinkergolv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.