2 951 läst ·
17 svar
3k läst
17 svar
Vad är detta för golv?
Så här skrev du och då detta är ett konsumentforum, utgår jag givetvis att du köpt ett hus för att själv bo i det och inte håller på med fastighetsaffärer! Som man frågar får man svar och kollar du runt här på BH märker du att många husköpare skriker DOLDA FEL så fort de upptäcker något som inte stämmer med vad de själva tror och vill att säljaren skall betala.Jocu skrev:
Misstänker att det kan vara ekparkett fast av väldigt låg kvalite (då stämmer prospektet).
Spelar ingen större roll då det är ett mindre hus. Tycker dock det är roligt att lära mig så mkt som möjligt istället för att bara peka i en katalog och sen ligger ett golv på plats!
Tack för hjälpen!
Spelar ingen större roll då det är ett mindre hus. Tycker dock det är roligt att lära mig så mkt som möjligt istället för att bara peka i en katalog och sen ligger ett golv på plats!
Tack för hjälpen!
Förstår vad du menar!
Jag är väl medveten om vad som gäller vid fastighetsköp och i detta fall är det inget så kallat dolt fel, ej det jag hävdat!
Jag har aldrig frågat om någon tycker att säljaren ska stå för det eller ej!
Trevlig helg
Jag är väl medveten om vad som gäller vid fastighetsköp och i detta fall är det inget så kallat dolt fel, ej det jag hävdat!
Jag har aldrig frågat om någon tycker att säljaren ska stå för det eller ej!
Trevlig helg
Klicka här för att svara