FM Mattson (Jag misstog mig på VÅrgårda först 😃)
För visst ser man en del av F-et i FM Mattson bakom slangen...
Verkar vara en FMM från 1000-serien.
https://kundforum.fmmattsson.se/attached-file/9eb25f2b91ee445e91c13d8008a66da7/dialog/1900250/
Var är problemet?
Och varmt välkommen till Byggahus forum @Karin Bergström 👍👍
För visst ser man en del av F-et i FM Mattson bakom slangen...
Verkar vara en FMM från 1000-serien.
https://kundforum.fmmattsson.se/attached-file/9eb25f2b91ee445e91c13d8008a66da7/dialog/1900250/
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Var är problemet?
Och varmt välkommen till Byggahus forum @Karin Bergström 👍👍
Redigerat:
Tack. Den gav bara ljummet vatten o jag började öppna den, går nu både kallt o betydligt varmare vatten men får inte den röda temperaturringen på plats igen
FMM har haft reservdelslistor från -80 förut.
Nu verkar dom ha skalat bort dessa och håller med sprängskisser från -93 och framåt (5000-serien). 🤔🤔
Här har du en givande PDF från FMM för 1000-serien som du har.
Blandaren tillverkades mellan 75-87. 😃
https://kundforum.fmmattsson.se/attached-file/9eb25f2b91ee445e91c13d8008a66da7/dialog/1900250/
Hjälper den dig något?
Nu verkar dom ha skalat bort dessa och håller med sprängskisser från -93 och framåt (5000-serien). 🤔🤔
Här har du en givande PDF från FMM för 1000-serien som du har.
Blandaren tillverkades mellan 75-87. 😃
https://kundforum.fmmattsson.se/attached-file/9eb25f2b91ee445e91c13d8008a66da7/dialog/1900250/
Hjälper den dig något?
Behöver nog ingen reservdel utan mera tips på hur jag justerar, sätter ihop så den röda knappen blir rätt och att det går att vrida från kallt till hett.
Klicka här för att svara

