Jag skall över till Ångermanland någon gång på försommaren men efter min senaste något äventyrliga Sverigesresa tror jag inte att jag våga komma till Jämtland

På ditresan havererade både bromsröret till höger bakhjul och generatorn. Innan jag var hemma igen hade också ackumulatorn havererat och luftslangen från tanktoppen gått av.
Du får nog leta efter en uppfinnare på närmare håll...... men jag tycker att de där motorenheterna ser ut att kunna vara användbara........ den lilla krypmotorn torde kunna bli en otroligt bra lågbudget-Tormec.