J jonaserik skrev:
Dom slangarna är fasta i blandaren och är dom för korta, så blir det att skarva på med rör eller ett par korta slangar. Oavsett så måste det skarvas med klämmringskopplingar på rör eller slangar. Slangar finns i olika längder på billiga varuhusen och i olika dim. Heter slang för blandare.
Själva slangarna är tillräckligt långa. Men sakerna som sitter sist på dessa slangar har ju klämringar på sig i mitt fall. Jag kan kapa dem och se om de fortfarande är tillräckligt långa för att bottna i ny klämringskoppling! Gissar stödhylsan går en bit in med.
Den sista biten bild 3 är de presskopplade?!

berggrenj27 berggrenj27 skrev:
Själva slangarna är tillräckligt långa. Men sakerna som sitter sist på dessa slangar har ju klämringar på sig i mitt fall. Jag kan kapa dem och se om de fortfarande är tillräckligt långa för att bottna i ny klämringskoppling! Gissar stödhylsan går en bit in med.
Den sista biten bild 3 är de presskopplade?!
Går inte att få i en stödhylsa på dessa, dom är av stumt materiel och inte mjuka. Så att kapa dom är ingen bra ide. Nu har jag tömt mina tips och nästa blir att ta in en röris med servicbil och då finns säkert allt i den för att få ihop det bra.

J jonaserik skrev:
Går inte att få i en stödhylsa på dessa, dom är av stumt materiel och inte mjuka. Så att kapa dom är ingen bra ide. Nu har jag tömt mina tips och nästa blir att ta in en röris med servicbil och då finns säkert allt i den för att få ihop de
J jonaserik skrev:
Går inte att få i en stödhylsa på dessa, dom är av stumt materiel och inte mjuka. Så att kapa dom är ingen bra ide. Nu har jag tömt mina tips och nästa blir att ta in en röris med servicbil och då finns säkert allt i den för att få ihop det bra.
Oki tack. Vill du ha update hur jag gör?

Varför inte, inte fel för andra med på forumet.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.